tirsdag 30. november 2010

På tide å få en aldri så liten oppdatering fra oss!
På fredag var vi på hjertekonroll igjen med Erlend,og det gikk SUPERT!!!!=)
Er den beste kontrollen vi har hatt noen gang tror jeg!
Han pleier jo å være ganske så sint og urolig under disse konrollene,men denne gangen var han snill som et lam;) 
Lå oppå meg å så på Postman Pat på Tven,genialt... hihi..

Det var ikke skjedd noe forandring siden sist=) Legene syntes han holdt seg utmerket godt! Så nå er det bare å vente til Mars for da skal vi på riksen igjen.

Er jo veldig glad for at han kan vente såpass med operasjon,men utrykte meg med at ventinga tok på kreftene mine,men da sa legen til meg at jeg måtte prøve å tenke helt annerledes på det. "Det er jo mye bedre for Erlend at han får operasjonen når han er større,jo lenger man venter jo bedre er det," Så sa han at"Dere venter ikke på en operasjon,da blir dere satt på vent resten av livet,for han trenger operasjoner framover også."Så begynt å ikke tenke så mye på det som skal skje,men fokuserer heller på tiden nå:) Noen dager går bedre enn andre,men sånn er det...

På torsdagen så hentet jeg Hannah i bhg de sa hun hadde hatt litt vondt i magen.Da vi kom hjem fikk hun sinnsyke smerter! Hun hylte å grein stakars.... Var på legevakten men de fant ikke ut av hva det var. I løpet av helga skjønte vi det måtte være noe med avf også for hun var ikke på do i helga. Pratet med en lege å han sa hun skulle få litt Laxoberaldråper så hun kunne få noe ut. Så i dag kom det! Men det kom jo helt løst,så da måtte hun hjem fra bhg,så da måtte ho bli hjemme i morgen også,men heldigvis er hun ikke syk! Så det var litt kjipt.... Men men får håpe magen bedrer seg på henne nå!:) Orker ikke å ha 2 unger som skal slite med magen..

Litt hva som har skjedd her,som vanlig sykdom,men koser oss masse uansett=) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar