onsdag 8. desember 2010

JULEBLOGG=)

Ville forandre bloggen min til litt mere juleaktig;)
Er jo såå koselig med jul <3
Håper alle for en fantastisk fin Jul!!

Ville ha delt litt bilder,men så kikket jeg på mobilen og det viste seg at min skjønne tulle har klart å slette over halvparten av bildene jeg hadde tatt!!! Ble ikke så veldig blid da nei...
Hun koser seg i barnehagen,mens Erlend sover. Han er ikke helt i form igjen,forkjølet og feber. Så så jeg at det var kommet enda en tann=) Har ikke oversikt over alle tennene hans nå jeg lenger. Fikk vel skrevet opp de 4 første tennene,men lenger kom jeg ikke.... hehe

Idag å kom det resept på Synagis igjen. For dere som ikke vet hva det er så er det en slags forebyggende behandlig av Rs viruset. En sprøyte koster 10000 kr! Han fikk slik i fjord vinter også,og da fikk han RS viruset likevel,men de regnte med det hadde en viss forebyggende effekt,at han ble mildt rammet av det:)
Så skal han ha 1 sprøyte i mnd i 5 mnd. Men er eldig glad han for den=) Men det blir siste gang etter som  jeg har forstått det,for det er til kroniske syke barn under 2 år som blir prioritert.

Har igrunnen vært veldig sliten i det siste,derfor blogget lite.
Den headeren er det Silje min snille kusine som har laget til meg:)
Her er et bilde av barna fra i fjor!=) Skjønne pepperkakeungene mine<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar