onsdag 17. november 2010

Sykdom sykdom sykdom...!

Nå har vi hatt våres runde alle sammen. Igår måtte Hannah til legen,hun hadde feber å vondt i høyre øra.
Han kunne se hun var ganske rød,men va ikke blitt noe betennelse enda. Crp var endel høy,så da måtte hun også en runde på pencilin. Så nå går begge ungene på pencilin.
Erlend har kommet seg  veldig bra. Men i går var jeg også veldig dårlig. Så da måtte jeg ringe til min kjære svigermor å høre om de kunne hjelpe meg litt med å passe Erlend noen timer. Å det endte med at de ville ha han over natta :)

I dag er jeg litt bedre heldigvis.Og det samme med Hannah!=) Så deilig,håper hun kommer seg kjapt igjen:)
Nå venter jeg på at erlend skal komme hjem igjen=)

1 kommentar:

  1. Håper du og barna er friske igjen nå.
    Ang forrige innlegg: Håper virkelig at han slipper operasjon før neste år. Og kjedelig med den angsten. Hjertegutten min begynner å bli rimelig lei av de hvitkledde nå.

    Christine

    SvarSlett