fredag 29. oktober 2010

Endelig kan jeg si at Erlend GÅR!! :-))

Den fineste bursdags gaven jeg fikk var dagen etter jeg hadde bursdag,det var
 nemlig at lille skatten min fant ut av at det ikke var noe skummelt å gå likevel!! =)) 28 Oktober var altså den store dagen vi har ventet lenge på.
Det begynte med at jeg tok han med ut i vogna,gikk over til naboen å da ville han bare gå å leie henne i hånda..
Slik som dette :D




















Så gikk vi inn i garsjen får å se hva pappa holdt på med,å da plutselig helt ut av det blå,slapp han hånda mi å gikk rett bort til scooteren! Fikk helt sjokk,så etter det var det gåing for full styrke! :-))



















Tok litt tid før han ville gå inne uten sko,men samme dag,bare litt senere på kvelden gikk han som bare det uten sko også ;)



















Så i en alder av 18,5 mnd gikk han ;) Det som er så vittig at Hannah var så å si like gammel som Erlend da hun begynte å gå :o) Så de har hatt god tid :o)
Han har jo aldri krabbet,han har bare hoppet seg fremover på rompa:)
*******STOLT STOLT STOLT********

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du er stolt!!

    Grattis med overstått bursdag, håper dere hadde en bra helg i Oslo!

    Christine

    SvarSlett
  2. Så herlig da:))
    Dagen han begynner å gå, så spaserer han på gresset liksom! Ikke mange som gjør det da!
    Søting:)

    SvarSlett