torsdag 21. oktober 2010

Ja,ja da har vinteren lagt sine spor!!!

Syntes dette er veldig tidlig jeg med snø!!! Er jo bare 21 oktober i dag!! Men men.. kunne ønske jeg var enda mere glad i snø enn jeg er!..



















Hannah kikker på snøen.



















Ikke et syn jeg har savna! 






































_____________________________________________________________________________
Må jo også dele noen bilder av mine hærligheter!:)


Klare for natta :) Erlend har en godt brukt bil nattpyjamas med hull i  storetåa på begge bein!:) 
Mmmm godt med middag!:) 
Flink til å ta medisinene sine :) 

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja her har det og kommet litt snø, og det er litt for tidlig spør du meg.
    Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått med meg de siste oppdateringene her. Så bra at operasjonen ble utsatt, samme beskjed fikk vi når vi var på Riksen et par dager etter dere.
    Og så flott at mage medisinen virker.
    Skal dere forresten på Hjertekick i Kr.Sand neste helg?
    Christine

    SvarSlett
  2. Hei! Ikke ha dårlig sammvittighet! hehehe,er jo ikke mega flink til å oppdatere bloggen her,så ikke rat du ikke har fått det med deg :p
    Nei vi hadde bestilt tur til Oslo fra lørdag til søndag,så da kunne vi ikke på hjertekick... Typisk at slike ting overlapper!!
    Da skal jeg å mannen på hotell en natt + standup på Latter :) Så da skal vi kose oss. Godt å komme seg vekk litt ;)

    SvarSlett
  3. Ja det er godt å komme seg litt bort, dette blir vår første tur alene uten barn på noen år! Så jeg skjønner deg godt! Håper dere får en flott helg i Oslo da! God tur!
    Christine

    SvarSlett