søndag 17. oktober 2010

Forandring fryder!:-)

For 2 dager siden fikk jeg ENDELIG ommøblert i stua!! Dette har jeg ventet lenge på,for det er ikke lett bestandig,vi bør jo helst være enige i hvordan vi skal ha det... hehehe.
Men nå tror jeg vi begge er fornøyde =) Jeg er iallefall :D
Skiftet foresten gardiner også jeg,fra lyse til mørke.
Her er noen bilder:)
Slik hadde vi det før,litt vanskelig å se kanskje,men har ikke noe bedre bilder...

Her har vi salongen+ spisegruppa rett ved siden av. Ble veldig liten gulvplass i mellom som dere ser..
















Så ble det slik :)
Kjempe fornøyd,føler vi fikk dobbel så stor stue :)













Så tok vi sofaen inn dit vi har tven.(Her hadde i bare 2 skinnstoler vi satt i.
Bitte litt trangt her kanskje,men her sitter vi jo bare å ser på tv så det gjør ingenting ;)













Så jeg koser meg i min "nye" stue :-))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar