mandag 13. september 2010

På tide å blogge litt igjen kanskje!:o)
Er vel ikke så utrolig mye nytt å spennende som har skjedd i det siste da men..
Går jo i det samme enda med Erlend gullet mitt,veldig problemer med magen enda. 
For 2 uker siden fikk han klyster på sykehuset igjen som hjalp betraktelig! Var veldig mye som kom ut stakkars...
Hun legen vi har forklarte oss at nå er han på en måte blitt "redd" for å få ut avføring,han tror det er kjempe vondt :( 
Dette kunne ta veldig lang tid enda,og hun forberedte oss i dag at dette kunne mest sannsynlig forverre seg etter operasjonen,men må jo ikke ta sorgene på forskudd! 

Skal til riksen neste uke å jeg/vi er utrolig spente på hva de kommer fram til og tid operasjonen blir.
Skal bli veldig godt å få en dato nå,dette har vi jo visst siden begynnelsen av april at det trengtes en ny operasjon.
Merker nervene kommer nå,er alltid nervøs og engstelig før vi skal på riksen,men vet jeg roer meg bare vi kommer inn der. 

Men endelig kan gutten min si MAMMA!!!!!! Det tok jaggu lang tid! Han sa det i februar,bare 1 gang,men ikke siden..
Men nå roper han på Mamma,det er så deilig å høre kan dere tro <3 <3
Ordene kommer mere å mere fram nå,det går i : Mamma,pappa,hei,atta(natta :p) Se der,kokka(klokka) nattdatt(nattnatt) ja det er det jeg kommer på nå. Skjønningen min :o)


Hannah stortrives i barnehagen der hun går fulltid nå :) Har gått helt smertefritt med smokkeslutt på natta,men nå sliter vi med et anna problem..... Nemlig at hun skal sove i sin egen seng!!!!! Hun vil bare sove mellom oss,men håper det snur snart ;) Ellers er hun blid som ei sol og veldig trassig til tider :p 

                                    MAMMA ER SÅ GLAD I DERE!! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar