onsdag 15. september 2010

Erlend tok sine første skritt i dag!! Endelig:-))

Min lille go`gutt har endelig klart å ta noen steg alene! Gud å glad vi ble!!
Fikk jo helt sjokk. Var en liten tur hos mine foreldre,og da begynte han å gå veldig i sofaen,tenkte vel igrunnen ikke noe mere over det akkurat da,men så sier mamma til meg at vi kan jo ta han ned på gulvet å se om han vil prøve å gå litt. Så gjorde vi det da,og han tok 3 steg alene på første forsøk!! Fikk helt sjokk! Hehe.. Men det var ganske så ustødig da,men han syntes dette var så gøy,han bare lo mens han gikk =)
Ville ikke gi seg,gikk å gikk mellom meg og Besta ;)
Han ble ganske så sliten også,utrolig tungpustet,litt blå rundt leppene,men neida,han skulle ikke gi seg for detta var GØY!!
Datt å slo seg litt også,men fikk bare et lite blåmerke i panna,og ikke noe grining :O
Men til slutt måtte han rett å slett bare gi seg,da sviktet beina for han :p hehe.
Tar nok sin tid før han kan gå ordentlig,men nå er det iallefall på vei!! I en alder av 17mnd og 2uker :)

Hadde jo ikke gjort noe om han hadde lært seg å gå før neste operasjon,men tror nok ikke jeg skal håpe for mye på det :p
Her er et bilde tatt av han i kveld,et lite blåmerke på panna,og littegranne blåe lepper :p
MAMMAS TØFFING =) 

1 kommentar:

  1. Grattis med første steg! Koselig med oppdatering igjen. Masse lykke til på Riksen neste uke, vi skal om 2 uker vi! Christine

    SvarSlett