søndag 21. februar 2010

Sykdom sykdom og atter sykdom :(

post signature



Ja slik er det her hos oss for tiden :(
Forgje helg ble Hannah syk og fikk omgangsyka. Heldigvis så kastet hun bare opp den ene natta,men gikk med diare i nesten 1 uke å var litt slapp.

På mandagen ble Erlend ganske forkjølet. Han ble veldig tett på ettermiddagen,men tenkte vi ville vente til neste dag ved å kontakte legen.
Dagen etter var han enda mere tungpustet og veldig dårlig :( Kontakten fastlegen,men han hadde ikke time før sent på ettermiddagen. Ringte så til sykehuset for å høre om vi kunne ta en kontroll på han der inne. Men da sa hun vakthavende legen at vi kunne like godt vente på timen hos faslegen. Syntes igrunnen dette var et rart svar,mtp at han er så syk som han er.
Ringte da til hjertelegen som Erlend har. Han ble veldig sint å sa vi måtte rett inn på sykehuset,han ringte til vakthavende lege å sa vi måtte komme med en gang og skulle ha hjelp så fort det lot seg gjøre.
Å Ja vi fikk hjelp med en gang. Var rett avgårde på røngten og blodprøvetakninger å fikk et rom med en gang. Da vi kom inn ble han verre. da steg feberen også,og ble mere og mere tett.
Da de målte metningen var den lav,men med litt ekstra oksygen steg den til normalt på noen få sekunder :) Han ble mye bedre etter 1 døgn så da kunne vi reise hjem.
Nå går han på astma medisiner for å se om dette kan hjelpe han litt. Håper virkelig ikke han har astma men om dette kan hjelpe litt med pusten så er det jo kjempe flott!

Så kom vi til helga... Joda da fikk jeg omgangsyka! Da var det å levere Erlend opp til tante igjen.... Ble tålig god utover lørdagen(igår) Men da ble Hannah syk IGJEN!! Forkjølet,høy feber og konstant hoste:(
Så jeg torde ikke ha lillegutt hjem får jeg vil ikke se han slik som han var tidligere i uken :(
Men i dag har jeg hatt han til låns :-) Da hentet jeg han å tok han med til mine foreldre å det var koselig!!! Hannah koste seg med pappa her hjemme<3
Så jeg håper virkelig hannah er bedre i morgen.. Men uansett skal jeg få en time til henne i morgen,hun har vært syk lenge nå å ikke fått i seg noe særlig med mat. Å her er resultatet:







Som dere er en veldig utslitt snuppe :(

Skal også legge ved noen bilder av Erlend på sykehuset:
  
Men kan også smile:) Tøffingen min <3
Nå er han mye bedre heldigvis :-) 
Håper Hannah får time i morgen og blir fort frisk og blir det en god stund framover :-)
Må jo alltid være opptimist men skal innrømme jeg ikke har helt klart å tenke positivt på ting nå.
Men hva gjør man ikke for barna sine?? Man må nødt til å fungere 100% for å få dagene til å gå.

Gleder meg til jeg kan skrive på facebook og Babyverden at jeg har friske unger! :-) hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar