mandag 1. februar 2010

Krype til korset i dag gitt....

I kveld ringte jeg min kjære hjelpsomme tante!
Har vært så utrolig trøtt sliten og lei i dag merker jeg.
Hun har sagt jeg kan ringe henne hvis jeg trenger hjelp/barnevakt :-)
Så i dag fristet det utrolig med tanke på å legge seg å sove etter Hannah er blitt hentet av Besta i morgen! (Bestemor henter henne på morgenen å kjører henne til bhg,siden jeg ikke har lappen)

Det skal bli sååå godt :-) Jeg kan virkelig slappe av når jeg vet han er hos de.
de er så flinke med han alle sammen :-) Glad jeg har familien på Gullknapp<3<3

Knut har vondt i ryggen fortsatt,det har han hatt i akkurat 1 uke i dag. Han var til sin 2 kiropraktor behandlinga i dag,hvis ikke det var blitt bedre til onsdag måtte han få en hastetime til å ta bilder av ryggen.
Håper det snart går fort over stakkars... Så ikke mye han kan hjelpe til i heimen nei,det merkes også.. men men..

Og Hannah har ommøblert rommet sitt i dag!!
Hehe hun må ha genene etter meg ;-) Elsker å ommøblere! Måtte le da ja :-) Men i kveld glederhun seg faktisk til å legge seg!! 2 dagen i dag uten sutten å det går fantastisk bra!! Gruer meg til hun skal slutte med sutten på natten.. men den tid den sorg...hehe.

I morgen Skal Erlend til pers igjen.
da skal vi på helsestasjonen å han skal få Rs vaksine.
Ikke mange som får slikt men han bør helst ikke få dette viruset. Det er jo betryggende!:-)
Så nå  i kveld skal jeg ligge rett ut på sofaen å se på tv!

Ja det var litt fra meg i dag :-)
Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar