tirsdag 9. februar 2010

Da var kontrollen unnagjort...

Ja da har vi vært på kontroll med Erlend igjen.
Merker det at han er mere urolig på benken nå for tiden ja! hehe stresset noe vilt for at han skulle ligge greit å leke å ikke grine. Men han var igrunnen veldig flink ;)
Han har jo som sagt økt blodgjenomstrømning i pulmonalarterien.
Dette var ikke blitt noe bedre,var litt mere økt trykk i dag.

Han ble veldig stille så jeg skjønte det var noe som ikke helt stemte før han sa noe.
Men så sa han at han ville ringe til rikshosptalet å høre med de,om hvor mye de ville trykket skulle ligge på å for å høre om en eventuell kontroll inne på riksen.
Snille legen som vi har sa at han ville ringe mens vi var der for han holdt ikke noe hemmelig for oss.

Der sa de at de ville vente det litt til,pluss de har endel ventlister.
Så legen skal føge nøye med han,så vi skal alerede inn igjen neste mnd.
Er godt han blir skikkelig tatt vare på,her tar de ingen sjanser iallefall.

Spurte legen rett ut: Kan dette hjelpe seg med medisiner eller om det kom til å normalisere seg.
Da sa han at dette måtte det nok en ny operasjon til.. Ikke det svaret jeg håpet på.
Spurte da hvor lang tid dette kunne ta,dette var veldig vanskelig å svare på.
Kanskje 1 år sa han først,men så sa han etterpå,jeg kan iallefall si en ting sikkert,å det er at det ikke blir operasjon før sommeren.Å da tenkte jeg mitt... Herregud å tidlig,muligens det blir til høsten eller vinteren igjen da,muligens i år??? Dette syntes jeg er det værste å måtte vente,vet han må ha en operasjon men vet liksom ikke tid det blir.. Han tegnte å forklarte hva som var galt,viste oss også på skjermen på ul bildene av hjertet hans. Dette var slike kompikasjoner som kunne oppstå.

Men ellers var alt annet fint og Erlend er blid å fornøyd:-)
2 bilder fra kontrollen i dag. Mammas flinke gutt<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar