onsdag 11. august 2010

Klar for hverdagen igjen!


Hmmm har vist fått forandret litt på bloggen jeg! Gudene vite hvordan jeg har klart dette! Men men gidder ikke styre mere med det,så den får være slik en stund da :p
Nå har vi kommet hjem igjen fra hytta. Har hatt noen kjempe fine dager der ute,men merker nå at vi har fått vår dose,at verdagen bare kan begynne!:) Kommer nok til å reise ut i helgene osv men blir ikke fullt så lenge der ute av gangen. I morgen har jeg maaaaassssssseeeee å ordne! *Slit* 
  • Må få ryddet huset
  • Vaske en haug med klær!
  • Handle en del ting til Hannah,ny barnehage sekk,nytt nisteboks,drikkeflaske osv...
Skal bli godt med noen dager hjemme ja :)
Til mandag begynner Hannah i barnehagen full tid!! Håper det skal gå bra;) Hun har gått 50% før å har storkost seg der. Nå skal hun bytte avd,men regner med det også kommer til å gå strålende.

Så i dag har vært en stor dag! Hannah har jo vært uten smokken sin på dagtid ganske lenge nå,så vi begynte å snakke om at når hun skulle begynne i barnehagen så kanskje det var på tide å slutte med smokken om natta. Så i dag gjorde hun det store! Hun kastet smokkene sine til "babyfiska"!! Uff,jeg følte meg som den værste mammaen,men akkurat der å da taklet hun det veldig bra,syntes det var gøy!;)
Tok noen bilder ;) 
Klar til å hive den siste smokken..

Da var smokkene i sjøen ;) 

En veldig stolt snuppe ;)
Meen nå til kvelden savner hun den virkelig :( Ikke noe gøy for mamma hjertet det nei.. Men men det må jo bare bli bedre :o) Hun har tonnevis med bamser som hun koser med,og hun fikk lov til å ligge i mamma og pappas seng! Det hjelper jo litt ;)

Så var det å slrive litt om lille Erlend :) Må jo ikke glemme skøyeren :o)) 
Han sliter fortsatt litt med magen,men har kommet seg betraktelig i det siste! Var nettopp på kontroll,hun kjente på magen men syntes den kjentes helt fin ut,vi måtte fortsette med duphalacen,sikkert en god stund framover,skal sjekke han igjen 01 sept. 
Denne kontrollen var faktisk ikke jeg med! Jeg var på jobbintervju da! Var litt ekkelt å ikke være med,men min superflinke mann var jo med,og han hadde også med seg snuppa! 
Så nå venter jeg i spennening på å høre om jeg kan få den vikar jobben ;) 
Men timinga er ikke så altfor perfekt,for det var tiltredelse september og Erlend skal jo ha en operasjon i høst.. Vi skal inn 21 sept så da får vi jo  høre det da. Men håper det ikke skal være noe hindring.. :)
Så her krysses det som krysses kan :o)) 

Men må slenge med et bilde av Erlend gutten å da <3


Sånn... Har sikkert glemt masse å skrive men blir så langt detta her,så avslutter nå :o))
Bye bye for denne gang! 

1 kommentar:

  1. Flinke jenta som har kastet smokkene sine!
    Håper du får jobben! Fantastisk med sånne mannfolk da, heldig du. :)
    Christine

    SvarSlett