søndag 20. juni 2010

Hei Igjen!





Så sitter jeg her da,er ikke trøtt,klokken nærmer seg midnatt.Har netopp vært med å kjørt lillesøs til skolen på Holt. Koselig som alltid:-) Så da tenkte jeg det var greit å få blogget litt i fred og ro ;o)


Idag kom vi hjem fra hytteturen denne helga. Vært der siden Torsdag,utrolig deilig å være der ute!Tiden går altfor fort... 
Vi handlet maling til hytta på fredagen,og selfølgelig fikk vi helt feil farge enn det vi trodde det var!!! Men vi malte da den ene siden i et håp om at det ble bedre,men gud så stygt!!! Slik ble denne fargen...(Ikke noe luksushytte dette her!! :p)      *GRØSS!!!*
Så da måtte vi jo avgårde igjen å kjøpe ny fage å dette ble bedre! :-)


Dette var litt bedre:-) Så nå gleder vi oss til hytta er ferdig malt og til at vi får opp en fin å stor veranda der:-) 
Må også vise et bilde  inne i hytta ;) Her koser vi oss ;)


































Jeg har også fått meg en ny hobby!! Og terapi:-) Nemlig FISKING!! Det er jo så gøy!! Har aldri likt å fiske før,men nå er jeg jo helt hektet! Når vi er ute å fisker tenker jeg ikke på noe annet. Er så avslappet som jeg kan få blitt.
Det er kanskje ikke så rart når du ser disse bildene:




























Fisket på fredagskvelden og da fikk vi hele 19 makrell!! Herregud å gøy!!!


























Så når vi er på sjøen forsvinner alle mine tanker å bekymringer helt vekk! Det er så godt. 
Tenker mye for tiden hvordan det skal gå med lillegutt å neste operasjon hvordan alt kommer til å gå,tid han begynner å bli dårligere osv... Det kan jo ta på til tider,men heldigvis virker det ikke som det skjer riktig enda. 
Nå kommer han seg avgårde på rumpa så det koster etter! hehe,må passe på hvor han er hend ;-) Han kommer seg iallefall fremover! 

Til slutt må jeg slenge med et bilde jeg tok av mine skjønne unger!! Gøy med sykkelen til storesøster og hun sitter bakpå:

















Hvem hadde trodd han er var syk??? hehe.. 





Nei,nå må jeg nok finne senga.. Goood night!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar