tirsdag 16. mars 2010

Hvorfor er et spørsmål jeg stiller meg nå........

Hvorfor får ikke vi lov til å ha friske barn????? De er jo syke en etter en hele tida:(
Nå har vi akkurat vært gjenom med hannah,hun fikk plutselig feber og soppinfeksjon i munnen sin :( 
Å nå har begge ungene vært friske sammtidig i bare 4 dager så har Erlend fått omgangsyka :( 

Jeg gir snart opp... Tenkte jeg ikke skulle skrive noe på bloggen før jeg hadde noe positivt å skrive om for en gangs skyld! Men det går jo ikke får her er det bare sykdom...
Skulle inn til Erlend i dag på morgenen,da ser jeg han ligge i senga med masse SPY!!! Han må ha spydd i natt,men det merkelige er jo at han ikke har grenet eller noe?!? 
Ikke vil han ha så mye mat i dag heller.. Og det er litt kjedelig med tanke på at han faktisk hadde lagt litt på seg den sste uka,veide han i går på hs stasjonen,i de 2 siste ukene har han ikke lagt på seg i det hele tatt pga mye sykdom. Ble jo sååå glad:-) Så får håpe at detta går fort over å at han ikke går ned i vekt.

Ja,skal skrive litt mere når jeg har bedre tid,men var iallefall litt om hva som foregår..

2 kommentarer:

  1. Ser det er lenge siden du har skrevet noe her nå, men håper begge barna er friske, og at dere gleder dere til våren og sol og sommer og nyklipt plen osv...

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Lina :) Ja nå er det en stund siden men skal oppdatere endel nå ;)
    Noe sykdom har det vært,men betraktelig mye bedre! :-) Nå nytes våren å den kommende sommeren for fullt med hytteturer og båtturer :) Klem

    SvarSlett