lørdag 31. juli 2010

Kommet hjem fra noen hærlige dager på hytta!

Da har vi hatt noen hærlige dager igjen på hytta <3 Reiste ut på hytta på mandagen. 
Først denne dagen måtte vi på sykehuset med Erlend. 
Som jeg skrev i forgje innlegg var han jo fprstoppet. Reiste på sykehuset,og der fikk han klyster. 
Herregud trodde ikke den lille gutten kunne ha sååå mye inni der :( 

Men han ble jaggu som en helt annen gutt etterpå :) Så blid å fornøyd å alt var så greit!
Han skulle fortsette på denne her duphalacen litt til,var på ny kontroll igjen på fredagen,så hun regnet med det ble et par dager til med den.

Men de siste dagene har han ikke hatt matlyst! Har slitt veldig med maten. 
Igår kveld spiste han ingenting til kvelds,blå nekta helt. regnet med han muligens kom til å våkne igjen senere på kvelden,men der tok jeg feil gitt! Han sov helt til 0930 i dag!! Han har ikke vært i form i dag,ikke spist noe særlig å har hatt masse masse DIARÈ!!! Blir snart helt gal av detta her... Håper diareén gir seg snart å at matlysta kommer seg. Tør ikke gi han duphalac nå som han har diaré.

Heldigvis skal vi på kontroll i kr,sand igjen til mandag. Takk gud for det...
Begynner vel egentlig å lure på om ting er på vei nedover nå: Han hadde gått litt ned i vekt,
sliter mere å mere med matintaket,sover mere osv...
      
Men ellers virker han jo fin! Uff,nei skal bli godt å få kontrollen unnagjort.  
Men i dag syntes jeg at jeg var litt lur!hehe,må skryte litt av meg selv nå :p
I dag laga jeg meg en grei "tabell" hvor jeg skriver dato,Avf,mat og drikke. Så skriver jeg for hver dag hvor mye han spiser å drikker osv! Jeg kan få litt problemer med å huske alt å hvilke dager det å det skjedde,så med denne blir det nok bedre :) Her er litt av den jeg laga :p 



















Jeg har bare skrevet fram til den 02 august for da skal vi til legen. Så da må jeg vel ha full kontroll vell.. hehe..
Som dere ser så har han jo faste måltider da,hvis han bare spiser litt da å da spiser han enda mindre. Kunne virkelig ønske jeg kunne få unger som var ordentlig glad i mat! Men syntes han har vært flink i det siste når vi ser vekk fra mageproblemene da..

Må jo også si at Erlend har vært på sin første båttur!!! Gikk over all forventning,han brommet å styrte så :) Her sitter han trygt på Fars fang mens Hannah sitter hos pappa :o)


















Imorgen har min kjære mann bursdag:-) Dette syntes Hannah er veldig rart at voksne også kan ha bursdag! hehe...
Da skal vi til svigers på middag,blir det fint vær reiser vi muligens ut på hytta igjen,men må se ann formen til lillegutt.

Lurer på om jeg skal avslutte her jeg! 
Skriver mere på mandagen tenker jeg,når kontrollen er unnagjort ;) PS: Er veeldig koselig med komentarer også ;) 
Stor klem fra oss :o) 

2 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har kost dere på hytten!! Håper at Erlend blir bedre og begynner å spise litt mer!
    Det blir spennede på Mandag! Venter spendt på oppdatering! Lykke, lykke te!

    Klem <3

    SvarSlett
  2. Takk for det Åshild! Fryktelig spent:)

    SvarSlett