søndag 20. september 2009

Søndag 20 September

Ja,idag har jeg å ungene hatt en koselig dag sammen med mamma :)
Vi merker vi må få tiden til å gå nå.
Erlend skal opereres til torsdag 24 sept. Denne ventetiden tar virkelig på. Da er det godt vi har en familie som stiller opp å får dagene til å gå sammen med oss.
Knut er i Oslo å ser på fotballkamp sammen med pappa. Pappa har aldri intresert seg for fotball egentlig,men ville ta det som en tur;) Ser ikke ut som de reiste hend dit forgjeves heller! i skrivende stund leder Vif 3-1 over Lyn. Ja knut er Vif tilhenger! Er morro med fotball av å til men jeg foretrekker å se noe annet på tven!hehe
Ja da ble det seier til Vif :-)) Det var bra:)

Så i dag har jeg å ungene vært hos mamma. Vi reiste også å besøkte tanta å onkelen min.
Så spiste vi middag,nemlig min favoritt SPAGGHETTI:-))
Så nå er jeg kommet hjem,ungene er i senga å jeg koser meg helt alene med tv å data;) DEILIG det ja;) Skulle ha fått ryddet litt,men det for jeg ta i morgen,nå skal jeg bare slappe av!
Har vært en topp Søndag:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar